Жените, които пият по две чаши черен чай или една чаша зелен чай дневно са изложени на по-малка опасност да се разболеят от рак на яйчниците
Това показват две отделни изследвания. Изследователите установили, че и двата вида чай предпазват от рак, тъй като са богати на антиоксиданти. Едното от проучванията на Вашингтонския университет с участието на 2000 жени, установило, че тези, от тях, които пиели една или повече чаши зелен чай на ден, намалили с 54% опасността да се разболеят от рак.
При второ изследване на медицински институт в Стокхолм учените открили, че жените, които пиели поне две чаши черен чай дневно намалили с близо 50% опасността да се разболеят от рак на яйчниците.
При предишни проучвания беше установено, че чаят помага на сърцето, засилва мозъчните функции и снижава нивата на "лошия" холестерол.
Вижте още от рубриката Здраве и храни






За да коментирате е необходимо да сте регистриран потребител! Вход|Регистрация