Британски учени обявиха първите резултати от проучване на генома на пшеницата, като смятат, че това би могло да има огромен принос за осигуряване на световните хранителни запаси, съобщава Би Би Си.
През последните години световното производство на пшеница е застрашено заради повишаващото се търсене и климатичните промени. Пшеницата се смята за една от най-важните култури за човешкото изхранване.
Резултатите от проучването, направено от учени от Университета в Ливърпул, са достъпни за публично ползване.










